Suche in PublikationenVorträge
Blume, C.C. , García, R. & Ringel, C. (2024). The reality regarding foreign language teachers' research literacies: Issues and initiatives , Brno. 
Blume, C.C. (2025). The 'Tea' in Teaching: Brewing Research-Ready Foreign Language Educators, Online. 
Blume, C.C. (2024). ReaLiTea: Research Literacy of Teachers, Lancaster. 
Blume, C.C. (2024). The ReaLiTea of Innovations in Language Teaching Research and Practice, Strobl, Österreich. 
Blume, C.C. , Viebrock, B. & Mayer,, J. (2024). DigiNICs: Innovative Lernmodule für den Sprachunterricht, Potsdam. 
Blume, C.C. & Campbell, S. (2024). "We don’t have *those* students, so we don’t bother with digital tools”: EFL teachers' conceptualizations of diversity and digitality, Brno. 
Schulze, A. & Meeh, H. (2025). Potenziale digital unterstützter Hochschullehre konsequent nutzen, FH St. Pölten. 
Wellmann, T. (2025). Herakleides von Pontos im Philosophieunterricht, TU Darmstadt. 
Wellmann, T. (2012). Eidola legomena: Zum Verhältnis von Bild und logos in Platons Sophistes , Universität Tübingen. 
Wellmann, T. (2015). Ontologie im zweiten Teil von Platons Parmenides, Universität Salerno. 
|
|