Forschungs- & Publikationsdatenbank

Suche in Publikationen



  in:
Vorträge
Blume, C.C. , García, R. & Ringel, C. (2024). The reality regarding foreign language teachers' research literacies: Issues and initiatives , Brno.

Blume, C.C. (2025). The 'Tea' in Teaching: Brewing Research-Ready Foreign Language Educators, Online.

Blume, C.C. (2024). ReaLiTea: Research Literacy of Teachers, Lancaster.

Blume, C.C. (2024). The ReaLiTea of Innovations in Language Teaching Research and Practice, Strobl, Österreich.

Blume, C.C. , Viebrock, B. & Mayer,, J. (2024). DigiNICs: Innovative Lernmodule für den Sprachunterricht, Potsdam.

Blume, C.C. & Campbell, S. (2024). "We don’t have *those* students, so we don’t bother with digital tools”: EFL teachers' conceptualizations of diversity and digitality, Brno.

Schulze, A. & Meeh, H. (2025). Potenziale digital unterstützter Hochschullehre konsequent nutzen, FH St. Pölten.

Wellmann, T. (2025). Herakleides von Pontos im Philosophieunterricht, TU Darmstadt.

Wellmann, T. (2012). Eidola legomena: Zum Verhältnis von Bild und logos in Platons Sophistes , Universität Tübingen.

Wellmann, T. (2015). Ontologie im zweiten Teil von Platons Parmenides, Universität Salerno.